از همان روزهای ابتدایی رایانه ، مردم راه های بازی با آنها را پیدا کرده اند. این برنامه نویسان اولیه کامپیوتر فقط وقت تلف نمی کردند و یا به دنبال راه های جدید برای خاموش کردن نیستند. آنها دلایل عملی برای ساخت بازی داشتند.

در طول دهه های 1940 و 1950 ، رایانه ها کل اتاق ها را اشغال می کردند و آنقدر گران بودند که فقط دانشگاه ها و شرکت های بزرگ توانایی تهیه آنها را داشتند. اکثر مردم هم درک محدودی از آنچه این غول های الکترونیکی قادر به انجام آن بودند و هم ناآشنایی با انواع معادلات ریاضی که این ماشین ها بطور منظم برای محاسبه آنها برنامه ریزی شده است ، داشتند. بازی هایی مانند tic-tac-toe یا William Higinbotham’s 1958 Tennis for Two روشهای بسیار خوبی برای جلب توجه و پشتیبانی عمومی بودند. به عنوان یک پاداش اضافی ، برنامه نویسان رایانه می توانستند از ساخت بازی ها نیز بیاموزند زیرا این امکان را به آنها می داد تا از زیر برنامه های معمول جدا شوند و توانایی های رایانه را به چالش بکشند.

ادامه مطلب

بهترین تخفیفات بازی های PS5 و PS4 به مناسبت کریسمس

شایعات جدید به اضافه شدن سرویس +Ubisoft به ایکس باکس گیم پس در سال ۲۰۲۱ اشاره دارند

بهترین بازی های ps5 که امروز می توانید بازی کنید

های ,ها ,بازی ,برنامه ,رایانه ,، ,ساخت بازی ,کردند و ,برنامه نویسان ,را به ,راه های

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Smile اخبار پرسپولیس برنامه نقشه برداری ارسنجانی وبلاگ مهرداد شمشیربندی مخروط ناقص مشکی من تیپ۶۳ نسبت ۱/۱۰ معرفی کالاهای صنعتی، نظافتی و رفاهی ردیاب وایزر میانه ی میدان خریدار ضایعات فلزات رنگی (مس - آلومینیوم - برنج - استیل - سرب - قلع - باتری)