از همان روزهای ابتدایی رایانه ، مردم راه های بازی با آنها را پیدا کرده اند. این برنامه نویسان اولیه کامپیوتر فقط وقت تلف نمی کردند و یا به دنبال راه های جدید برای خاموش کردن نیستند. آنها دلایل عملی برای ساخت بازی داشتند.

در طول دهه های 1940 و 1950 ، رایانه ها کل اتاق ها را اشغال می کردند و آنقدر گران بودند که فقط دانشگاه ها و شرکت های بزرگ توانایی تهیه آنها را داشتند. اکثر مردم هم درک محدودی از آنچه این غول های الکترونیکی قادر به انجام آن بودند و هم ناآشنایی با انواع معادلات ریاضی که این ماشین ها بطور منظم برای محاسبه آنها برنامه ریزی شده است ، داشتند. بازی هایی مانند tic-tac-toe یا William Higinbotham’s 1958 Tennis for Two روشهای بسیار خوبی برای جلب توجه و پشتیبانی عمومی بودند. به عنوان یک پاداش اضافی ، برنامه نویسان رایانه می توانستند از ساخت بازی ها نیز بیاموزند زیرا این امکان را به آنها می داد تا از زیر برنامه های معمول جدا شوند و توانایی های رایانه را به چالش بکشند.

ادامه مطلب

بهترین تخفیفات بازی های PS5 و PS4 به مناسبت کریسمس

شایعات جدید به اضافه شدن سرویس +Ubisoft به ایکس باکس گیم پس در سال ۲۰۲۱ اشاره دارند

بهترین بازی های ps5 که امروز می توانید بازی کنید

های ,ها ,بازی ,برنامه ,رایانه ,، ,ساخت بازی ,کردند و ,برنامه نویسان ,را به ,راه های

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

لیفتراک تور استانبول پاورپوینت درس چهارم زبان دهم مهاجرت و اقامت ترکیه 7sun Niaz پلاستیک های مهندسی و تقویت شده سل تل سینما کلوب اخبار دیجیتال مارکتینگ